Какво е важно за нас:
- Ние правим бизнес с непоколебимо високи стандарти на честност, доверие и професионализъм
- Ние ще общуваме отворено и приятелски с Вас, споделяйки всичко, от което се интересувате.
- Към всеки клиент се отнасяме с респект, професионализъм и достойнство
- Към нашия екип сме открити, даваме възможност за развитие и максимизираме потенциала си
- Инетересът на клиента е винаги на първо място
- Ние сме напълно отдадени на това да осигурим индивидуално обслужване и удовлетворение на всички наши клиенти
- Ние ще дадем всичко от себе си, за да Ви запазим като наш постоянен клиент и винаги Вие да получавата повече от това, от което имате нужда
Основните дейности на компанията включват:
1. Rent a Car
- Осигуряваме трансфери до всяка точка на страната
- Ние Ви предлагаме професионални шофьори
- Винаги перфектно поддържан автомобилен парк
- Доставка на автомобил до посочен от Вас адрес на територията на Република България
- По-добри условия за корпоративни и редовни клиенти
- Допълнителни екстри като: GPS, детски столчета, ски багажници, вериги и др.
2. Управление на автопарк
- Извършване на първоначален оглед на техническото състояние на автопарка (Одит на автопарка). Анализ на техническото състояние.
- Прогнозиране и планиране на разходите, свързани с поддръжката на автопарка на тримесечие.
- Организиране на техническата поддръжка на автомобилите.
- Сервизно обслужване.
- Планиране и извършване на годишни технически прегледи в оторизирани пунктове
- Застрахователно обслужване – консултация,сключване на застрахователни полици, проследяване на падежи, плащания.
- Застрахователен асистент – осигуряваме пълно съдействие при настъпило застрахователно събитие. Проверка на щети.
- Денонощен телефон за аварийни ситуации.
- Преференциални цени при закупуване на авточасти.
- Заплащане на всички видове данъци и такси.
- Администриране – счетоводна отчетност, анализи, справки.
- Оптимизиране използването на фирмения автопарк.
- Сезонна смяна на гуми и тяхното съхранение.
- Наем на шофьор.
- Наем на автомобили. Заместващ автомобил.
- Консултация и пълно съдействие при закупуване на автомобили или обновяване на автопарка.
Главната цел на управлението на автопарк в една организация е да бъдат спестени средства по поддръжката и обслужването на фирмените автомобили.
2.1. Одит на автопарк
Одитирайки фирмените автомобили се изгражда стратегия за неговото управление, а така също и обосновано прогнозиране на разходите.
Одитът на автопарк, помага, контролира и координира всички фунции по управлението на автомобилите. Одитът може да бъде осъществен както при фирми с повече автомобили така и при частни клиенти.
Одитът протича по следният начин:
- Откриваща среща в която се представя програмата на одита
- Определяне на обхвата му
- Извършване на одита в два етапа
1-ви етап – Проверка на документацията на автомобилите: застраховки, ГТП, разрешителни, винетни стикери, тахокарти и др. придружаващи документи
2-ри етап – Проверка на техническото състояние на автомобилите които са обект на одита. - Изготвяне на доклад за състоянието на автопарка.
- Изготвяне на анализ препоръка за неотложни дейности по управлението на автопарка
- Изготвяне на анализ-прогнозиране в следващото тримесечие за дейностите, необходими да се предприемат за правилната експлоатация на автомобилите.
- Закриваща среща в която се представят докладите и се отговаря на възникнали въпроси или доуточняващи детайли.
2.2. Застрахователен асистанс
- Одит на застрахователните параметри.
- Анализ на застрахователните опции – частично или пълно автокаско.
- Изготвяне на предложение за застраховане на отделни автомобили и целия автопарк.
- Сключване и/или подновяване на застрахователни полици.
- Съдействие при завеждане на щети.
- Съдействие при получаване на обезщетения.
- Администриране на застрахователния пакет.
- Застрахователен асистанс – при настъпило застрахователно събитие се обръщате към наш служител и получавате пълно съдействие през целия процес.
2.3. Автомобилно администриране
- Разработване на процедури и практики по управлението на автопарка.
- Вътрешно фирмено обучение на персонала по индивидуални изисквания
- Застрахователни документи, завеждане на щети, проследяване на падежи, извършване на плащания, организация на протоколи.
- Пътни книжки
- Пътни/винетни стикери.
- Регулярни отчети за направени разходи по автомобилите.
- Анализи. Справки по показатели зададени от клиента.
- Регистрация и пререгистрация на МПС
- Възстановяване на контролни точки за служителите Ви при оторизирани пунктове.
2.4. Аутсорсинг
Поемайки пълната грижа върху управлението на автопарк, ние предоставяме на нашите клиенти:
- Анализ и оценка на наличния автопарк
- Одит на техническото състояние на автомобилите.
- Регистър на автомобилите и техните водачи.
- Ежемесечни доклади за техническото състояние, планиране на бъдещи разходи и мониторинг на дейността „Автопарк“.
- Администриране на цялостната дейност по управление на автопарка и отчетност.
- Пълно съдействие при избор на доставчик при закупуване на автомобили.
- Ангажимент за осигуряване на всички необходими документи за автомобила, съгласно нормативните изисквания.
- Сервизна поддръжка. Ремонти.
- Застрахователен мениджмънт и пълен асистанс.
- Обработка на пътни листа.
- Проследяване на валидността на винетни стикери, ГТП, пътни данъци и застрахователни полици.
- Намаляване на разходите по поддръжка на автопарка чрез оптимизиране на задачите.
- Намаляване разходите за консумативи (резервни части),чрез предлагане на специални цени и условия.
- Намаляване на документооборота от страна на доставчиците.
И всички други услуги свързани с автомобилите Ви.
2.5. Сезонна смяна на гуми и тяхното съхранение.
- Ще организираме своевременната сезонна смяна на гуми на Вашите автомобили.
- Ще се ангажираме да дойдем на място, да обслужим автомобила и да го върнем в удобно за Вас време.
- Ще съхраним гумите на подходящо за целта място и най-вече правилното им съхранение.
2.6. Пълно или частично съдействие при покупка на автомобил
- Ще потърсим на пазара вместо Вас желания автомобил по Ваши критерии.
- Ще Ви придружим при първоначалния оглед.
- Ще извършим техническа проверка ( ако автомобилът е употребяван).
- Ще получите пълна диагностика и препоръки
- Ще договорим от Ваше име изгодна цена
- Ще съдействаме по време на регистрацията в държавните институции, а ако желаете ще Ви представляваме изцяло.
- Ще получите оферта с преференциални цени за последващо обслужване ( ако автомобилът е употребяван)
3. Управление и унищожаване на архиви.
VBService е администратор на лични данни, вписан в “Регистъра на администраторите на лични данни и на водените от тях регистри” с идентификационен № 424700.